Klachtenregeling
Niet tevreden? Praat erover met ons.
Wij vinden het als huisarts, maar ook als doktersassistente en praktijkmanager, belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Indien u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent, dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen.
Klachtenregeling
Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris bemiddelt, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van DOKh vindt u hier: https://dokh.nl/eerste-hulp-bij/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts
Geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend. Zie hiervoor de volgende website van de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg: https://www.skge.nl/patienten/